Urząd Miasta i Gminy w Górze
Powróć do: KIEROWNICTWO URZĘDU

Sekretarz Miasta i Gminy

Tadeusz Otto

Sekretarz Miasta i Gminy

 

Urząd Miasta i Gminy w Górze

ul. Adama Mickiewicza 1 pok. 3

tel. 65 544 36 05

fax 65 543 26 58

e-mail: sekretarz@gora.com.pl

 

Do kompetencji Sekretarza należy:

  • wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza;
  • sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem Urzędu;
  • podejmowanie działań usprawniających pracę Urzędu;
  • czuwanie nad dyscypliną pracy w Urzędzie;
  • dbałość o podnoszenie kultury pracy pracowników Urzędu i przestrzeganie wartości etycznych;
  • opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego oraz projektów jego zmian;
  • opracowywanie projektów zakresów czynności Naczelnikom i pracownikom zatrudnionym na samodzielnych stanowiskach pracy;
  • opiniowanie zakresów czynności pracowników wydziałów;
  • wydawanie opinii w sprawach sporów kompetencyjnych między wydziałami;
  • opracowywanie rocznego planu działania Urzędu, nadzorowanie jego realizacji i składanie sprawozdań w tym zakresie;
  • koordynowanie działalności kontrolnej Urzędu;
  • przygotowywanie projektu rocznego planu kontroli;
  • sporządzanie sprawozdania z rocznego planu kontroli Urzędu;
  • nadzór nad stosowaniem przepisów w zakresie ochrony danych osobowych w Urzędzie;
  • prowadzenie spraw służących promocji gminy;
  • prowadzenie spraw dotyczących wydawnictw gminnych;
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem czasopisma „Przegląd Górowski”;
  • nadzór nad prowadzeniem Portalu Internetowego Gminy Góra oraz Biuletynu Informacji Publicznej;
  • wspieranie działań służących rozwojowi turystyki w gminie;
  • wykonywanie przysługujących gminie kompetencji organu właścicielskiego w spółkach kapitałowych, w których gmina posiada swoje udziały w zakresie nadzoru formalnego;
  • prowadzenie spraw z zakresu przynależności gminy do stowarzyszeń oraz związków międzygminnych;
  • prowadzenie spraw dotyczących współpracy Gminy Góra z organizacjami pozarządowymi, a w szczególności:

                        - prowadzenie rejestru organizacji pozarządowych,

                        - sporządzanie planu współpracy Gminy Góra z organizacjami pozarządowymi,

                        - nadzorowanie realizacji programu współpracy,

                        - sporządzanie informacji i sprawozdań z realizacji programu,

                        - przekazywanie informacji dla organizacji pozarządowych,

                        - organizowanie okresowych spotkań Burmistrza Góry z organizacjami pozarządowymi;

  • prowadzenie spraw związanych z organizacją na terenie gminy wyborów powszechnych i referendów;
  • prowadzenie spraw dotyczących współpracy z samorządami zagranicznymi;
  • zapewnienie właściwego współdziałania pomiędzy Radą i jej komisjami a Urzędem;
  • uczestniczenie w sesjach Rady i pracach komisji problemowych Rady w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem;
  • nadzór na organizacją uroczystości państwowych i lokalnych w gminie;
  • reprezentowanie Burmistrza na spotkaniach, naradach i uroczystościach lokalnych;
  • przyjmowanie oświadczeń ostatniej woli spadkodawców;
  • koordynowanie pracy i nadzorowanie działalności:

                        - Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,

                        - Biura Obsługi Organów Gminy.