Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
podejmowanie działań usprawniających pracę Urzędu;
czuwanie nad dyscypliną pracy w Urzędzie;
dbałość o podnoszenie kultury pracy pracowników Urzędu i przestrzeganie wartości etycznych;
opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego oraz projektów jego zmian;
opracowywanie projektów zakresów czynności Naczelnikom i pracownikom zatrudnionym na samodzielnych stanowiskach pracy;
opiniowanie zakresów czynności pracowników wydziałów;
wydawanie opinii w sprawach sporów kompetencyjnych między wydziałami;
opracowywanie rocznego planu działania Urzędu, nadzorowanie jego realizacji i składanie sprawozdań w tym zakresie;
koordynowanie działalności kontrolnej Urzędu;
przygotowywanie projektu rocznego planu kontroli;
sporządzanie sprawozdania z rocznego planu kontroli Urzędu;
nadzór nad stosowaniem przepisów w zakresie ochrony danych osobowych w Urzędzie;
prowadzenie spraw służących promocji gminy;
prowadzenie spraw dotyczących wydawnictw gminnych;
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem czasopisma „Przegląd Górowski”;
nadzór nad prowadzeniem Portalu Internetowego Gminy Góra oraz Biuletynu Informacji Publicznej;
wspieranie działań służących rozwojowi turystyki w gminie;
wykonywanie przysługujących gminie kompetencji organu właścicielskiego w spółkach kapitałowych, w których gmina posiada swoje udziały w zakresie nadzoru formalnego;
prowadzenie spraw z zakresu przynależności gminy do stowarzyszeń oraz związków międzygminnych;
prowadzenie spraw dotyczących współpracy Gminy Góra z organizacjami pozarządowymi, a w szczególności:
- prowadzenie rejestru organizacji pozarządowych,
- sporządzanie planu współpracy Gminy Góra z organizacjami pozarządowymi,
- nadzorowanie realizacji programu współpracy,
- sporządzanie informacji i sprawozdań z realizacji programu,
- przekazywanie informacji dla organizacji pozarządowych,
- organizowanie okresowych spotkań Burmistrza Góry z organizacjami pozarządowymi;
prowadzenie spraw związanych z organizacją na terenie gminy wyborów powszechnych i referendów;
prowadzenie spraw dotyczących współpracy z samorządami zagranicznymi;
zapewnienie właściwego współdziałania pomiędzy Radą i jej komisjami a Urzędem;
uczestniczenie w sesjach Rady i pracach komisji problemowych Rady w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem;
nadzór na organizacją uroczystości państwowych i lokalnych w gminie;
reprezentowanie Burmistrza na spotkaniach, naradach i uroczystościach lokalnych;
przyjmowanie oświadczeń ostatniej woli spadkodawców;